Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi organizátorem webináře Digitální pauza s.r.o. , IČO 21168725 jako poskytovatelem a účastníkem (kupujícím) webináře realizovaného prostřednictvím internetu.
Provozujeme službu na webových stránkách: https:digitalnipauza.cz
Objednávka účasti na webináři je možná prostřednictvím online registračního formuláře. Odesláním objednávky a uhrazením účastnického poplatku dochází k uzavření smlouvy mezi účastníkem a poskytovatelem
Cena webináře je uvedena u popisu webináře a je konečná (včetně DPH, je-li účtována). Úhrada je možná online platební kartou. Po přijetí platby obdrží účastník potvrzení o registraci a fakturu/daňový doklad.
Webinář se koná online v uvedený termín. Přístupové údaje k vysílání obdrží účastník nejpozději 24 hodin před konáním akce na e-mail uvedený při registraci. Zajištění technického vybavení (internetové připojení, zařízení) je odpovědností účastníka.
Účastník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření, pokud webinář ještě neproběhl. Pokud však dojde k přístupu k obsahu před uplynutím této lhůty a účastník s tím výslovně souhlasil, ztrácí právo na odstoupení. Nejpozději lze od smlouvy odstoupit 48 hodin před začátkem webináře.
V případě neúčasti není možné požadovat vrácení účastnického poplatku, s výjimkou zrušení akce ze strany poskytovatele.
Účastník je odpovědný za správnost údajů poskytnutých při registraci. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s GDPR a slouží výhradně pro účely organizace webináře a zasílání souvisejících informací. Podrobnosti naleznete v Podmínkách ochrany osobních údajů.
Poskytovatel si vyhrazuje právo změny termínu nebo obsahu webináře. V případě zrušení webináře bude účastníkovi vrácen plný poplatek.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webové stránce poskytovatele.